Można powiedzieć, że armaty 36' skończone. Dobrze, że tylko 4 .
Artur
Le Commerce de Marseille
- oksal
- Posty: 1893
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Re: Le Commerce de Marseille
awas pisze:...Dobrze, że tylko 4 .
Artur
Ale jakie CZTERY

- awas
- Posty: 434
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
Re: Le Commerce de Marseille
Adam: Dziękuję. Jak się nie pomyliłem, każda laweta to 37 detali bez olinowania. Bloczki - łatwo poznać, że od Mirka.
Jeszcze jedno zdjęcie pieca. Przywiązany do pokładu.
Artur
Jeszcze jedno zdjęcie pieca. Przywiązany do pokładu.
Artur
- awas
- Posty: 434
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
- awas
- Posty: 434
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
- ostry_gl
- Posty: 0
- Rejestracja: 06 kwie 2015, 22:18
Re: Le Commerce de Marseille
Cześć,
Zdecydowanie moja ulubiona relacja - robota i zdjęcia na najwyższym poziomie.
Pozdrawiam,
Łukasz
Zdecydowanie moja ulubiona relacja - robota i zdjęcia na najwyższym poziomie.
Pozdrawiam,
Łukasz
- awas
- Posty: 434
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
Re: Le Commerce de Marseille
Chciałem się podzielić sposobem wykonania wsporników belek pokładowych, które ustawione są pod kątem dla ominięcia otworów furt działowych. Przestrzennie detal dość złożony. Musi przylegać do belki pokładu i wewnętrznej krzywizny burty. W zasadzie kątów prostych prawie nie ma.
Upierdliwy detal do wykonania. Osiem już zrobiłem na głównym pokładzie, a teraz robię kolejne osiem.
Na kilku zdjęciach pokazuję jak to robię. Może się przyda.
Upierdliwy detal do wykonania. Osiem już zrobiłem na głównym pokładzie, a teraz robię kolejne osiem.
Na kilku zdjęciach pokazuję jak to robię. Może się przyda.
- Załączniki
- awas
- Posty: 434
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
- dali
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Re: Le Commerce de Marseille
Wspaniała relacja, nie ukrywam, że jest mi bardzo pomocna, wiele się z niej nauczyłem i podpatrzyłem, doskonałe zdjęcia.
Pozdrawiam Piotrek
Pozdrawiam Piotrek
- awas
- Posty: 434
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
Re: Le Commerce de Marseille
PIotr - dziękuję za komentarz.
Ciąg dalszy armat 24ft.
Po wytoczeniu luf kolejne są czopy. Żeby je zamontować trzeba wywiercić otwór na cylindrycznej części lufy ale nie w osi. Pokazuję jak to zrobiłem. Może się komuś przyda.
Ciąg dalszy armat 24ft.
Po wytoczeniu luf kolejne są czopy. Żeby je zamontować trzeba wywiercić otwór na cylindrycznej części lufy ale nie w osi. Pokazuję jak to zrobiłem. Może się komuś przyda.