Witam!
-
Witam!
mam na imię Maciek na forum o takiej tematyce zarejestrowanej sie pierwszy raz wiec z góry przepraszam za błędy które mogę popełnić gdyż JESTEM CAŁKIEM ZIELONY:-) całkiem niedawno zainteresowalem sie modelarstwem(około rok ) a urzekł mnie zwłaszcza model Czarnej Perły który postanowiłem zbudować.jest to moj pierwszy model i mam nadzieję ze jak go skończę to sie nie załame patrząc na efekt he he:-) wiec podsumowując w marcu ruszyłem z budowa niestety przez mała ilosc wolnego czasu posuwam sie powoli ale efekty juz są;-)
- halny55
Re: Witam!
Witam Cię kolego na pokładzie. Widać, że jeszcze trochę Ci brakuje doświadczenia w szkutnictwie, ale co tam...staraj się tylko prowadzić budowę powoli i dokładnie, słuchając rad doświadczonych kolegów. Przy następnym modelu kieruj się relacjami, w których znajdziesz bardzo dużo, cennych rad
A tak przy okazji, to moje korzenie są w Gródku. Często tam jeżdżę ( latem ), gdyż jeszcze mam tam rodzinę. W Jabłonnie też.
Pozdrawiam i głowa do góry!!!
A tak przy okazji, to moje korzenie są w Gródku. Często tam jeżdżę ( latem ), gdyż jeszcze mam tam rodzinę. W Jabłonnie też.
Pozdrawiam i głowa do góry!!!
- Jaroslaw R.
Witaj Maćku. Szkoda że nie poczytałeś kogi przed robotą. Opisz z jakiego zestawu to robisz i jak to do tej pory robiłeś? Jestem pewien ze jak to zrobisz, to wiele osób powie Ci co żle zrobiłeś, a niestety w/g mnie to co pokazałeś na tym mało wyrażnym zdjęciu to tragedia. Połamane listewki pomalowane pieron wie czym?
-
powinienem od tego zacząć ze nie korzystam z żadnego zestawu.plany znalazłem w internecie. i od samego początku każdy element robie sam.wiem ze popełniłem mnustwo błędów ale wyciagne z nich wnioski
mam kilka zdjęć ktore umieszcze troche pozniej wtedy pokaże jak to robiłem..i dzięki za szczere wypowiedzi Panowie
pozdrawiam

pozdrawiam
-
tak robiłem to ,,coś'' o bardzo małym nakładzie finansowym...
chciałem poprostu zobaczyć czy wogóle z samych schematów da się zrobić nawet słabej jakości statek...