Za namowa Mirka i Stefana zakladam wlasna relacje z budowy tego pancernika 3ciej Rzeszy :) W drewnie jestem laikiem... ale mam nadzieje ze z wasza pomoca wyjdzie z tego pancernik a nie U-Boot lub jakis samolot :P W budowie planuje kilka zmian... ale to narazie plany i co i jak okaze sie w trakcie :) Na poczatek kilka fotek :) Jak dobrze pojdzie to na weekend bede mial numer 4 i 5 (prenumerata) i budowa lekko ruszy :) Jak sa jakies bledy czy cos to od razu piszcie :) lepiej od razu zadzialac (i nabrac doswiadczenia na przyszlosc) niz od razu zepsuc... Czym kleje (bo klej z zestawu to lipa...) przedstawilem na fotce :)
no to zabieram sie za stocznie powoli... :) jutro ma qmpel sprawdzic czy ma odpowiednia deche :P a ja jeszcze sie przejde do hurtowni budowlanej zoabczyc co maja (bo w tartaku tylko max 14,5cm szeroka moga mi dac....) No i zaopatrzylem sie w kilka przydatnych do stoczni drobiazgow :) Z tego co sie dowiedzialem w firmie wysylkowej w czwartek maja mi wyslac kolejne 2 numery wiec mzoe na weekend beda :D (a nuz zdaze ze stocznia :P)
@EDIT
Udalo mi sie zalatwic plyte :D bedzie to plyta wiorowa 150x40x18 :D kumpel ma mi ja przywiezc w piatek lub sobote i jakos tak powinny przyjsc czesci do Bismarcka wiec w ten weekend budowa ruszy :D
no i przyjechala plyta :P jest 140x40 (miala byc 150 ale byla nieteges to sie ucielo :P) wlasnie sie biore za linie itd :)
Ps. Jaka by nie byla jest za free :P
w pierwszej fazie mialy byc linie, ale stwierdzilem ze tasma beda bardziej "proste" :P i czestotliwosc linii mi sie zwiekszy :) a teraz pare fotek na ktorej stoi czesc modelu (jeszcze nie przymocowany katownikami do "stoczni"
teraz fotka bez flesha by mozna bylo zobaczyc linie po drugiej stronie :)
Ps. Czy to moze byc stocznia... wy ocencie :) chetnie zmodyfikuje jak bedzie cos potrzeba :)