
Vliestroom
- grzegorz75
- Posty: 674
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Vliestroom
http://www.iik.suzuki.pl/
- grzegorz75
- Posty: 674
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Vliestroom
Siłowniki zamontowane , na dole włożyłem już sworznie , na górze tymczasowo przetknięte są drutem , bo do malowania będę rozbierał .Jak narazie ramię elegancko się podnosi i opuszcza i cieszy moje gały . Górne sworznie trzeba zrobić niezbyt długie by rura wewnątrz się nie blokowała podczas pracy o nie . Najwięcej uwagi musiałem poświęcić by równo powiercić otworki na sworznie , by oba siłowniki były zamontowane równolegle do płaszczyzny ramienia , zarazem równolegle do siebie i na tej samej wysokości
Ps. Mam piękna nową ogromną matę olfy ;-)



Ps. Mam piękna nową ogromną matę olfy ;-)
http://www.iik.suzuki.pl/
- RomekS
- Posty: 3211
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
- Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}
Odp:Vliestroom
Grzechu nie odzywam sie ....
bo robisz rzeczy niesamowite :blink: :blink:
Nie wiem co mam powiedzieć....
A może w ramieniu dźwigu zamocować serwo ????
Mata też śliczna , taka dziewicza, do czasu pewnie.....:)
bo robisz rzeczy niesamowite :blink: :blink:
Nie wiem co mam powiedzieć....
A może w ramieniu dźwigu zamocować serwo ????
Mata też śliczna , taka dziewicza, do czasu pewnie.....:)
- grzegorz75
- Posty: 674
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Vliestroom
Dziękuje bardzo :) , cieszę się ze sie podoba . Motywuje to jeszcze bardziej . Plan mam taki , serwo tylko wyżej i zamocowane w bryle dźwigu , albo zaraz pod podstawą .Jakoś tak , chyba że ktoś ma inne rozwiazanie ?


http://www.iik.suzuki.pl/
- grzegorz75
- Posty: 674
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Vliestroom
Skleciłem do kupy kabinkę operatora , muszę wyrównać jeszcze linie okienek i zabiore sie za wymyślenie jakiegoś środka.



http://www.iik.suzuki.pl/
- grzegorz75
- Posty: 674
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Vliestroom
http://www.iik.suzuki.pl/
- grzegorz75
- Posty: 674
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Vliestroom
Od kolegi z forum dostałem fotki wnętrz kabin dźwigów , dzięki nim coś takiego wydumałem . Stan surowy , poprzystawiane wszystko do podłogi i podparte pięćsetką. Przebudowałem także fotel operatora.



http://www.iik.suzuki.pl/
- grzegorz75
- Posty: 674
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
- grzegorz75
- Posty: 674
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Vliestroom
Na fotkach oryginału wypatrzyłem że na płycie czołowej korpusu dźwigu sa klapy . Projektant nie przewidział tego na planach ani nie narysował tego na polistyrenie. Ogólnie to co zaprojektował nijak ma się do rzeczywistości , ale nie mam innych planów by przebudować cały korpus, więc pozostaję przy tym co jest .



http://www.iik.suzuki.pl/
- grzegorz75
- Posty: 674
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Odp:Vliestroom
Zrobiłem pierwsze podejście do instalacji hydraulicznej - przewodów sztywnych . Wbrew pozorom to trudne zadanie.Druciki dogiąłem i porobiłem kalmry które je trzymają wiercąc w nic otworki . Najgorsze jeszcze mnie czeka - wiązki przewodów do siłowników . Dorobiłem kila detali , pomost z siatki , oraz wsporniki pod kabinę bo z projektu wynika że kabina jet przymocowana do korpusu bezpośrednio , a zdjecia oryginału pokazują inaczej . Narazie wszystko wygląda tak :






http://www.iik.suzuki.pl/