Witam A oto kolejne fotki z budowy na pierwszej widać że dorobiłem ławy telrepowe. Na drugiej nadomiast przedłużenie bukszprytu. To tyle na dzisiaj. B)
-----------------------------------------
| W porcie: HMS BOUNTY z MM |
| Dżonka (kogowa) |
-----------------------------------------
| W stoczni: HMS VICTORY z MM |
| Karl und Marie |
-----------------------------------------
Witam. Połowa telrepów zrobiona a oto efekt tylko jeszcze nie za zamocowane na stale narazie tylko przymiarka. a czy może być to wy oceńcie.
No i co by to nie było gdybym znów nie miał pytania.
Od czego najlepiej zacząć olinowanie stałe??:unsure:
-----------------------------------------
| W porcie: HMS BOUNTY z MM |
| Dżonka (kogowa) |
-----------------------------------------
| W stoczni: HMS VICTORY z MM |
| Karl und Marie |
-----------------------------------------
Dziękuję bardzo za odpowiedz jesteście super. :P Sam sobie poradzę. :angry:
-----------------------------------------
| W porcie: HMS BOUNTY z MM |
| Dżonka (kogowa) |
-----------------------------------------
| W stoczni: HMS VICTORY z MM |
| Karl und Marie |
-----------------------------------------
Dziękuję bardzo za odpowiedz jesteście super. :P Sam sobie poradzę. :angry:
Ale jesteś narwany. Złap parę Żubrów i Ci przejdzie. Co do wiaząnia to rozplanuj sobie tak pracę abyś mógł w miarę łatwy sposób dojść do różnych knag i nagli i wiąz tak jak proponuje Piotrek 21. Choć można i wiązać odwrotnie zaczynając od pokładu w kierunku masztów. Chodzi mi o to ze wiążesz na knagach lub naglach olinowanie ruchome zostawisz jakieś tam długości linek. robisz olinowanie stałe a potem wolne końce lin ruchomych prowadzisz w kierunku masztów, rei.
Dziękuję za rady. Bo jakoś nigdzie nie mogłem znaleźć informacji na ten temat jedyne co znalazłem to jakiej grubości mają być liny i jak sie poszczególne nazywają. A żubr jest pod ochroną:P
Ale upolowałem ze 2 troche nielegalnie ale czego sie nie robi dla poprawienia jakości pracy. :laugh: :laugh: :laugh:
Niech "Żubr" będzie z wami. B)
-----------------------------------------
| W porcie: HMS BOUNTY z MM |
| Dżonka (kogowa) |
-----------------------------------------
| W stoczni: HMS VICTORY z MM |
| Karl und Marie |
-----------------------------------------
Witam przed wstawieniem kolejnych fotek mam pytanko jak zamocować kotwice chodzi mi o tą linkę bo według MM tego nie ma prosiłbym najlepiej o jakieś fotki szukałem chyba prawie wszędzie. Dobrzy ludzie pomóżcie. :unsure: :unsure: :unsure:
-----------------------------------------
| W porcie: HMS BOUNTY z MM |
| Dżonka (kogowa) |
-----------------------------------------
| W stoczni: HMS VICTORY z MM |
| Karl und Marie |
-----------------------------------------
Jeśli nie ma rysunków i zdjęć dotyczących "Bounty" ( sprawdzałem w Anatomy of.. Bounty.. i tez tylko schematycznie zaznaczone).. to posiłkuj sie rozwiązaniami na innych jednostkach z tego czasu..ot choćby na zamocowaniu kotwicy przez Stefana na jego Jacyncie:
Witam wszystkich kogowiczów po długiej przerwie.;)
Dawno już nie pisałem relacji z budowy ale na szczęście jeszcze nie zrezygnowałem. :P
Połowa olinowania stałego gotowa a raczej mam takie wrażenie może się mylę.
Przedstawiam też kilka fotek. Z góry przepraszam za jakość. Musze kupić sobie nową cyfrówkę. :unsure:
-----------------------------------------
| W porcie: HMS BOUNTY z MM |
| Dżonka (kogowa) |
-----------------------------------------
| W stoczni: HMS VICTORY z MM |
| Karl und Marie |
-----------------------------------------
Witam natknąłem sie na mały problem może ktoś będzie mi w stanie pomóc bo kompletnie tego nie rozumiem. Do czego przyczepiona jest linka zaznaczona przeze mnie. Przepraszam ale nie wiem jak to się fachowo nazywa.
-----------------------------------------
| W porcie: HMS BOUNTY z MM |
| Dżonka (kogowa) |
-----------------------------------------
| W stoczni: HMS VICTORY z MM |
| Karl und Marie |
-----------------------------------------