Strona 7 z 14
O:Halcon 1840
: 21 lis 2008, 21:08
autor: ataman
Armaty olinowane.
Te grube linki to produkcja Mirka. Są super!!

O:Halcon 1840
: 30 lis 2008, 23:24
autor: ataman
Umocowane "duże" działo i rumpel

O:Halcon 1840
: 30 lis 2008, 23:55
autor: ataman
O:Halcon 1840
: 01 gru 2008, 13:27
autor: Budrys
Witam Atamanie. Szalupka wyszła świetnie. Ładna i czysta robota w tej skali.
Jeśli pozwolisz to zapytam się o taki szczegół:
http://koga.net.pl/images/old_forum/imgp8156rumpeltalia.jpg
Czy będziesz to jeszcze uzupełniał?
O:Halcon 1840
: 01 gru 2008, 13:51
autor: ataman
raczej nie, chyba, że jakies kosmetyczne poprawki. Talie do rumpla zrobiłem podobnie jak Richards Llorens w swoim modelu Halcona:

O:Halcon 1840
: 01 gru 2008, 14:47
autor: Budrys
Miałem na myśli kształt otworu wyjścia trzonu steru. Poszerzający się trzon i wąski ( szparowaty ) otwór w pokładzie, raczej wykluczający obrót (nawet jeśli tylko wizualnie) trzonu steru. Zazwyczaj spotykałem się z takimi bardziej "trapezowatymi". Ale to tylko szczegół!;)
O:Halcon 1840
: 01 gru 2008, 15:01
autor: jaxa
Budrys - nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale kiedy miałem opuszczony zbyt mocno monitor laptopa, to odnosiłem podobne wrażenie (co do obracania steru). Okazało się, że na zdjęciu rozjaśnionym (inny kąt nachylenia monitora) wygląda to inaczej. Może więc powinieneś troszkę rozjaśnić swój monitor? ;)
O:Halcon 1840
: 01 gru 2008, 16:58
autor: ataman
Budrys napisał:
Miałem na myśli kształt otworu wyjścia trzonu steru. ............. Zazwyczaj spotykałem się z takimi bardziej "trapezowatymi". Ale to tylko szczegół!;)
Szanowny Budrysie: Może na tym zdjęciu tego nie widać dobrze, ale ten otwór jest trapezowaty: dłuższy bok trapezu przy pawęży, krótszy od dziobu. Jest to zgodne z tym, jak pracuje ster: gdy zawias jest "z przodu" to wychyla się "tył" :
Tak na szybko.. zdjęcie kiepskie, bo to wycinek zdjęcia, gdzie ostrość była ustawiana na odciągi rumpla... ale coś tam widać ten trapez:

O:Halcon 1840
: 01 gru 2008, 19:20
autor: Emilius
Boguś, ale chyba greeting masz odwrotnie zmontowany, listwy całe osadzane w dolnych,powinny biegnąć w osi okrętu , u Ciebie widze, że są w poprzek.
A pomyłka zawsze może się zdarzyć, normalny wypadek przy pracy :)

O:Halcon 1840
: 01 gru 2008, 19:32
autor: ataman
no tom z gretingami się pomylił.... bywa.. człek się uczy całe życie