Przed zawieszeniem żagli można na nie nanieść 
za pomocą papieru transferowego laserowego różne malunki.
Opisywane jest to dość szeroko, więc nie będę tego powielał
Laserowy nadruk jest wodoodporny w przeciwieństwie do atramentowego.
Jest to konieczne przy późniejszym krochmaleniu.
Ja w swoich modelach wszelkie malunki na żaglach pominąłem.
Po wyschnięciu (na drabinie), żagle są "napełnione wiatrem". 
Trzeba tylko dowiązać szoty. 
Parę fotek wypukłych żagli.
			
							Santa Maria 1:48. Krok po kroku.
- RomekS
- Posty: 3211
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
- Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}
- Borek
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
- Lokalizacja: {"name":"Polska Wroc\u0142aw","desc":"","lat":"","lng":""}
Re: Santa Maria 1:48. Krok po kroku.
Z przyjemnością ogląda się Twoje aktualizacje.
			
			
									
									Pozdrawiam serdecznie Piotr
						- RomekS
- Posty: 3211
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
- Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}
Re: Santa Maria 1:48. Krok po kroku.
Dzięki serdeczne.
I jeszcze fotka ustawienia rei na kursie ostrym.
A tak naprawdę to "Lewy hals, półwiatr" ,
bo rejowce ostrzej to chyba nie chodziły.
			
							
			
									
									
						I jeszcze fotka ustawienia rei na kursie ostrym.
A tak naprawdę to "Lewy hals, półwiatr" ,
bo rejowce ostrzej to chyba nie chodziły.
- RomekS
- Posty: 3211
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
- Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}
Re: Santa Maria 1:48. Krok po kroku.
Olinowanie prawie skończone. 
Trzeba jeszcze dorobić wiosła do szalupy, kotwice, buchty...
Pozdrawiam.
			
							
			
									
									
						Trzeba jeszcze dorobić wiosła do szalupy, kotwice, buchty...
Pozdrawiam.
 
                 
						






