wybacz że się wtrącę ale pośrodku brakuje ciągłości łączeń poszczególnych listew względem całego pokładu.  pozdrawiam i przepraszam :)
poza tym wszystko ok;)
			
			
									
									
						Lexington 1776 SHIPYARD 1:48 (powiększony)
- xxlsebol
 - Posty: 15
 - Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
 
- Kon_Bar
 - Posty: 371
 - Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
 
O:Lexington 1776 SHIPYARD 1:48 (powiększony)
xxlsebol napisał:
Trochę wyprzedzając odpowiedź BANDIEGO - jest dobrze ;)
Na odcinku grotmaszt-bezanmaszt będą jeszcze różne rzeczy, które zamaskują brak łączeń a przestrzeń pomiędzy lukami (fokmaszt-grotmaszt) są wykonane z listew o rozsądnej długości (po co sztukować, jak można nie ;) )
Inna sprawa, że tu pojawia się ciekawy temat dla teoretyków: jeżeli odcinek pomiędzy lukami mógł być wykonany z jednolitych desek to czy i tak dzielono je dla zachowania przemienności klepek [jak na sąsiednich fragmentach pokładu]? (jak ktoś zrozumie pytanie to już ma plusa :) )
			
			
									
									
						wybacz że się wtrącę ale pośrodku brakuje ciągłości łączeń poszczególnych listew względem całego pokładu. pozdrawiam i przepraszam :)
Trochę wyprzedzając odpowiedź BANDIEGO - jest dobrze ;)
Na odcinku grotmaszt-bezanmaszt będą jeszcze różne rzeczy, które zamaskują brak łączeń a przestrzeń pomiędzy lukami (fokmaszt-grotmaszt) są wykonane z listew o rozsądnej długości (po co sztukować, jak można nie ;) )
Inna sprawa, że tu pojawia się ciekawy temat dla teoretyków: jeżeli odcinek pomiędzy lukami mógł być wykonany z jednolitych desek to czy i tak dzielono je dla zachowania przemienności klepek [jak na sąsiednich fragmentach pokładu]? (jak ktoś zrozumie pytanie to już ma plusa :) )