Witam wszystkich

Witaj nowy kadecie. Wszyscy użytkownicy Kogi Cię serdecznie witają. Cieszymy, że do nas zawitałaś/eś, jednak prosimy o przedstawienie się w kilku słowach.
sprite
Posty: 6
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

Witam wszystkich

Post autor: sprite »

Witam wszystkich serdecznie jestem nowy w tej dziedzinie i nie mam praktycznie żadnego doświadczenia nie wykonywałem jeszcze żadnych żaglowców z drewna do tej pory bawiłem sie kartonowymi modelami no ale cóż czas dorosnąć :) . W najbliższych dniach zaczynam budowę HMS Bounty, na to forum natrafiłem przypadkiem szperając w necie i poszukując informacji na temat mojego projektu. Myślę że znajdę tutaj wiele pomocnych rad. Jeżeli ktoś dysponuje jakimiś materiałami, planami lub radami które były by pomocne w budowie proszę o kontakt będę niezmiernie wdzięczny.
zimon
Posty: 101
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Witam wszystkich

Post autor: zimon »

Witaj na pokładzie, B) może na początek spróbujesz coś prostszego np. Dżonkę, relacje znajdziesz na stronce, kilku kolegów zbudowało i bardzo sobie to chwalili, a co to HMS Bounty relacje np: http://koga.net.pl/component/option,com_joomlaboard/Itemid,293/func,view/id,10450/catid,524/
http://koga.net.pl/component/option,com_joomlaboard/Itemid,293/func,view/id,13644/catid,524/
na pewno znajdziesz tu wiele interesujących informacji i porad. Jest tu naprawdę fajna atmosfera, na pewno sie zadomowisz :lol:
Życzę wytrwałości z czekam na relacje z prac nad modelami :)
pozdrawiam
"Ogłada przychodzi z miast, mądrość z pustyni"
zimoni@wp.pl
Awatar użytkownika
Adam70
Posty: 268
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

Odp:Witam wszystkich

Post autor: Adam70 »

Witaj na pokładzie B). Miło że do nas dołączyłeś. Zobacz relacje z budowy kolegów. Zacznij swoje dzieło i jeśli będziesz miał jakies pytania napewno nie zostaniesz bez pomocy.
Pozdrawiam Adam
Awatar użytkownika
inicjator
Posty: 125
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Witam wszystkich

Post autor: inicjator »

Hej,