To u mnie nazywa sie chyba styrene. Czy mam racje?
KP400 - Pilot 20
- Jarek
 - Posty: 537
 - Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
 
Re: KP400 - Pilot 20
Pudło akustyczne dla modułu diesla (Conrad)
			
			
									
									
						- Jarek
 - Posty: 537
 - Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
 
Re: KP400 - Pilot 20
Czy wiecie może ? Jak fachowo nazywa się taka listwa na pokładzie ? Rozumiem, że służy to do zabezpieczenia gdyby coś upadło na pokład, i aby nie było "chlup" 
 
Czy nawet do oparcia się buta w przypadku poślizgu.
			
			
									
									
						Czy nawet do oparcia się buta w przypadku poślizgu.
- ryszardb
 - Posty: 170
 - Rejestracja: 12 lip 2011, 11:36
 - Lokalizacja: {"name":"Polska Gda\u0144sk","desc":"","lat":"","lng":""}
 
Re: KP400 - Pilot 20
To ustojstwo to falszburta i jak napisałeś zabezpiecza przed wypadnięciem 
https://www.google.com/search?sxsrf=ALi ... cD68BqXqdM
Pozdrowienia Ryszard Bielak
			
			
									
									
						https://www.google.com/search?sxsrf=ALi ... cD68BqXqdM
Pozdrowienia Ryszard Bielak
- Jarek
 - Posty: 537
 - Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
 
Re: KP400 - Pilot 20
Uff.
Temat który spędzał mi sen - ogarnięty.
 
Powierzchnia wyprowadzona. Szpachlówka natryskowa nałożona. Jeszcze tylko szlifowanie drobnym papierkiem na mokro i pod lakier.
Posiłkując się filmem instruktażowym z YouTube :
Wydziergalem odbojniki dziobowy i rufowy. 1,5 tygodnia !!!
 
Zamiast lin na rdzeń użyłem juty oplatając go grubą bawełnianą linką.
			
			
									
									
						Temat który spędzał mi sen - ogarnięty.
Powierzchnia wyprowadzona. Szpachlówka natryskowa nałożona. Jeszcze tylko szlifowanie drobnym papierkiem na mokro i pod lakier.
Posiłkując się filmem instruktażowym z YouTube :
Wydziergalem odbojniki dziobowy i rufowy. 1,5 tygodnia !!!
Zamiast lin na rdzeń użyłem juty oplatając go grubą bawełnianą linką.
- Jarek
 - Posty: 537
 - Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
 
Re: KP400 - Pilot 20
Listwa odbojnicy zamontowana. Wykonano poprzez odpowiednie przycięcie listwy PCV do wykańczania płyt pilśniowych 5mm w meblarstwie.
Jednocześnie stwierdziłem, że nie trafiłem w kolor części podwodnej. Wyszedł trochę za jasny. Bardziej wpada w oranż niż w czerwień ceglastą.
Będę przemalowywal.
			
			
									
									
						Jednocześnie stwierdziłem, że nie trafiłem w kolor części podwodnej. Wyszedł trochę za jasny. Bardziej wpada w oranż niż w czerwień ceglastą.
Będę przemalowywal.
- Jarek
 - Posty: 537
 - Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
 
Re: KP400 - Pilot 20
Z marchewkowego na pomidorowy.
Ten kolor jednak chyba jest lepszy ?
			
			
									
									
						Ten kolor jednak chyba jest lepszy ?
- Jarek
 - Posty: 537
 - Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
 
Re: KP400 - Pilot 20
Kilka słów o sterze.
W tym modelu chciałem wykonać ster łatwo demontowany. Jest to wymagane, aby był łatwy dostęp do śruby. Chodziło mi też, aby to tak zrobić by nie ingerować w cały układ sterowania w kadłubie: dźwignie, popychacze, serwo.
Oś steru w kadłubie to śruba imbusowa 4mm, a w sterze odpowiedni do jej rozmiaru klucz imbusowy zatopiony w strukturze steru. Na dole zaś kawałek rurki mosiężnej jako gniazdo śruby zabezpieczającej wkręcanej w wysięgnik listwy kilowej.
A tak to wygląda:
			
			
													W tym modelu chciałem wykonać ster łatwo demontowany. Jest to wymagane, aby był łatwy dostęp do śruby. Chodziło mi też, aby to tak zrobić by nie ingerować w cały układ sterowania w kadłubie: dźwignie, popychacze, serwo.
Oś steru w kadłubie to śruba imbusowa 4mm, a w sterze odpowiedni do jej rozmiaru klucz imbusowy zatopiony w strukturze steru. Na dole zaś kawałek rurki mosiężnej jako gniazdo śruby zabezpieczającej wkręcanej w wysięgnik listwy kilowej.
A tak to wygląda:
					Ostatnio zmieniony 08 lis 2022, 03:10 przez Jarek, łącznie zmieniany 2 razy.