Rysiek... Ty to masz oko Aż tak widać że jest to rura do zlewu? i jeszcze na dodatek 32
Prawdę mówiąc myślałem o tym żeby zostawić tę rurkę tak jak jest rozszerza się w odpowiedni sposób no i jest schodek który podpiera mi dźwig więc wydaję mi się że jest super
Witam Hehehe trudno nie zauważyć ze to rurka do zlewu ale jak pasuje wymiarem i jest zgodna z tym co w oryginale czy na planach zostaw choć wątpię aby tak było , Ty musisz sam wiedzieć czy budujesz Model redukcyjny czy ma być to tylko taka Twoja „interpretacja „ tej jednostki zdaje sobie sprawę ze nie dysponujesz dokładna dokumentacją i to jest na pewno duży problem.
w kwestii podkładu... owa rurka kanalizacyjna będzie pierwszym elementem na którym chcę przetestować jak działa podkład... Doczytałem że nie należy kleić elementów do farby... Czy ta sama zasada tyczy się podkładu?
Zastanawiam się do czego na tankowcu taki olbrzymi dźwig i to w dodatku na burcie gdzie powinny znajdować się zbiorniki Na zdjęciach oryginału takiej konstrukcji brak. https://www.google.pl/search?q=tms+seat ... f_xoEGM%3D Na zdjęciach modelu kartonowego też nie widać
http://www.amazon.de/Kartonmodell-Doppe ... B002OWH94M Troszkę naoglądałem się tankowców na żadnym małym czy dużym dźwigów pokładowych nie stosuje się . Ładunek jest płynny i nie ma potrzeby go ładować dźwigiem , nie da się. Ten mały podnośnik na śródokręciu służy do podnoszenia rur ładunkowych i mocowania ich do zaworów ładunkowych.
W załączniku napęd... nie wiem czy silnik nie będzie za słaby... silnik szczotkowy klasy 600 Śruba o średnicy 75mm (średnica stosowna do skali) wał pod gwint m5
sprzęgło i amortyzator sprzęgła w postaci czarnego gumowego łącznika... widzę że w Waszych modelach stosowane są kardany... rozumiem że kardan stosuje się wtedy kiedy silnik nie może być usytuowany równolegle do osi wału? Pytam ponieważ może są inne przesłanki ku temu aby skorzystać z kardana...
u mnie jest jeszcze reduktor w postaci przekładni planetarnej 1:3,8 i nie wiem czy nie zastosować jeszcze jednej... generalnie nie chcę mieć motorówki wolałbym aby kosztem ilości obrotów zwiększyć moc na wale...
Jedynym znanym mi kryterium stosowania przegubu Cardana, jest odchylenie względem siebie wałów. Problemem jest pulsacja wału biernego. Im większy kąt między wałami, tym jest ona (pulsacja) większa.