MONO-1 budowa ślizgu
- 
				artur
- Posty: 214
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
- 
				artur
- Posty: 214
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
O:MONO-1 budowa ślizgu
Witam dawno temu zapowiadana relacja z budowy modelu ślizgu Mono teraz zmieniły się okoliczności i będzie to  FSR - Standard . Napędzany będzie  ASP15 silniczkiem spalinowym poj. 2.5cm. Kadłub wykonany jest z maty szklanej przesączony żywicą poliestrową Dł 580mm . szer250mm. 
 
 
 
 

			
			
									
									 
 
 
 

Kocham Laubzegę
						- Tomek Aleksinski
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
O:MONO-1 budowa ślizgu
Holy cow!
Musiala byc tych pierogow pelna wanna!!! :woohoo:
			
			
									
									
						Musiala byc tych pierogow pelna wanna!!! :woohoo:
- 
				artur
- Posty: 214
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
- 
				artur
- Posty: 214
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
O:MONO-1 budowa ślizgu
Witam 
A oto moje piękne dwa serwa do "OKRĘTU":P TYPU HS-82MG do sterowania sterem i gardziołkiem silnika.

			
			
									
									A oto moje piękne dwa serwa do "OKRĘTU":P TYPU HS-82MG do sterowania sterem i gardziołkiem silnika.

Kocham Laubzegę
						- 
				artur
- Posty: 214
- Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
O:MONO-1 budowa ślizgu
Dzień Doberek
To co udało mi się zrobić do soboty przy OKRĘCIE
Robię wał z kawałka rurki miedzianej FI-6mm , oś wału jest z pręta stalowego FI-4mm , łożysko 4X9mm , wytoczyłem sobie z pręta miedzianego oprawę na łożysko , jako smarowniczkę wału zastosowałem wentylek od dętki rowerowej wlutowany do obudowy wału spełnia on rolę szybkiego uzupełnienia Towotem . Jak widać na fotka skleiłem obydwie połówki dno i pokład kadłuba oraz wkleiłem grodzie wykonane z maty szklanej na szybie z trzech wart maty szklanej uzyskują grubość 0.6mm nakrywają przyciskając na to drugą szybą .
 
 
 
 
 
 

			
			
									
									To co udało mi się zrobić do soboty przy OKRĘCIE
Robię wał z kawałka rurki miedzianej FI-6mm , oś wału jest z pręta stalowego FI-4mm , łożysko 4X9mm , wytoczyłem sobie z pręta miedzianego oprawę na łożysko , jako smarowniczkę wału zastosowałem wentylek od dętki rowerowej wlutowany do obudowy wału spełnia on rolę szybkiego uzupełnienia Towotem . Jak widać na fotka skleiłem obydwie połówki dno i pokład kadłuba oraz wkleiłem grodzie wykonane z maty szklanej na szybie z trzech wart maty szklanej uzyskują grubość 0.6mm nakrywają przyciskając na to drugą szybą .
 
  
  
 
Kocham Laubzegę
						 
                 
						









