Friedrich zu Pferde
: 10 maja 2014, 21:31
Miejsce startu kartka:
Typ: Fregata branderburghese
Rok produkcji: 1681
Real Długość : 59 metrów
Zniszczone w walce 30 ottobre1693
Uzbrojenie: 56 karabinów
Załoga: 250 ludzi
Model w skali 1:70
Model Typ : DIY
Plan budowy: znaleźć w sieci
Biorąc pod uwagę, że już zamówił inne steki , jest główną jednostką Lubeca isiostra z Berlina .
Po uruchomieniu , przeniesiono go do portu Królewca wypełnia i kochany ,praca trwała wiele miesięcy i kosztować rekordową raz .
Początkowojednostka została uznana za zbyt drogie, aby być stosowane , ale gdy skończył on wyglądał tak potężny , że uczynił go zmienić swoją opinię na jego krytyków ,elektor postanowił CSI zakup w ramach części floty Branderburgo .
Służył jako pierwszy zadanie patrolowania , spotkanie z francuskimi jednostkami , które nie były w stanie zrobić nawetdestrukcyjne pojawiają , nie widząc większość potężnego i groźnego Fryderyka Wilhelma .
W ciągu sześciu lat działalności lonży wiele francuskich statków handlowych , a kanonierki i angażowania dużego statku do punktu rezygnację z walki, aby zrobić więcej odległość jest poważnie uszkodzony .
1691 był także dzieje się na scenie , co zostanie uznane za" wielki kapitan " Fryderyka Wilhelma . To był kapitan Jean Le Sage ,człowiek z ogromnym doświadczeniem i temperamentem bardzo marinara zdecydowała, że , w przeciwieństwie do swoich poprzedników , Fryderyk Wilhelm doprowadzony do skrajnej granicy swoich możliwości .
Wracając do Lubeka odszedł 25 lipca 1692 w towarzystwie Salamander fregata ponownie kierować na Gwinei .
Po dniach normalnej nawigacji został zauważony przez francuski szkolenia wojennego off Wysp Zielonego Przylądka . Z tego powodu silnych trzech jednostek , w tym naczynia trzeciego stopnia , roztropność byłaby powinni unikać konfrontacji .
Kapitan Jean Le Sage zamiast zarządził atak następuje Salamandra jeden mil wstecz. Edukacja francuski, być może zaskoczony taką śmiałością , nieskory do wprowadzenia baterii i Fryderyk Wilhelm miał przewagę w pierwszej podróży .
Bitwa trwała , z wzlotów i upadków , a całe popołudnie . Francuski statek, który poniósł pierwszą podróż wkrótce unieruchomione iSalamander pozostało zadanie zakończyć podczas Sage padł na innych dyskach .
O zachodzie słońca ,edukacja francuski nie pozostaje , że tlące wraków .
Zwycięska bitwa , jednak poświęcono Jean le Sage dismasted z niemal całkowitego Fryderyka Wilhelma . Dwóch francuskich korwet nawet nie muszą interweniować , ponieważkrawędź dużego pożaru szalała Fryderyka Wilhelma . Jego los został przypieczętowany .
Wielka fregata Marynarki Brandenburgia pozostajepamięć o tak potężnej jednostki nawet w warunkach silnego niższości i agresywnego kapitana poza wszelkie granice rozsądku . Połączenie , które zasłużony tytuł " Psa na morze .
" Dzień dobry wszystkim
Proszę o komentarz uczciwy Bardzo lubię sposób pracy chciałbym się nauczyć
Typ: Fregata branderburghese
Rok produkcji: 1681
Real Długość : 59 metrów
Zniszczone w walce 30 ottobre1693
Uzbrojenie: 56 karabinów
Załoga: 250 ludzi
Model w skali 1:70
Model Typ : DIY
Plan budowy: znaleźć w sieci
Biorąc pod uwagę, że już zamówił inne steki , jest główną jednostką Lubeca isiostra z Berlina .
Po uruchomieniu , przeniesiono go do portu Królewca wypełnia i kochany ,praca trwała wiele miesięcy i kosztować rekordową raz .
Początkowojednostka została uznana za zbyt drogie, aby być stosowane , ale gdy skończył on wyglądał tak potężny , że uczynił go zmienić swoją opinię na jego krytyków ,elektor postanowił CSI zakup w ramach części floty Branderburgo .
Służył jako pierwszy zadanie patrolowania , spotkanie z francuskimi jednostkami , które nie były w stanie zrobić nawetdestrukcyjne pojawiają , nie widząc większość potężnego i groźnego Fryderyka Wilhelma .
W ciągu sześciu lat działalności lonży wiele francuskich statków handlowych , a kanonierki i angażowania dużego statku do punktu rezygnację z walki, aby zrobić więcej odległość jest poważnie uszkodzony .
1691 był także dzieje się na scenie , co zostanie uznane za" wielki kapitan " Fryderyka Wilhelma . To był kapitan Jean Le Sage ,człowiek z ogromnym doświadczeniem i temperamentem bardzo marinara zdecydowała, że , w przeciwieństwie do swoich poprzedników , Fryderyk Wilhelm doprowadzony do skrajnej granicy swoich możliwości .
Wracając do Lubeka odszedł 25 lipca 1692 w towarzystwie Salamander fregata ponownie kierować na Gwinei .
Po dniach normalnej nawigacji został zauważony przez francuski szkolenia wojennego off Wysp Zielonego Przylądka . Z tego powodu silnych trzech jednostek , w tym naczynia trzeciego stopnia , roztropność byłaby powinni unikać konfrontacji .
Kapitan Jean Le Sage zamiast zarządził atak następuje Salamandra jeden mil wstecz. Edukacja francuski, być może zaskoczony taką śmiałością , nieskory do wprowadzenia baterii i Fryderyk Wilhelm miał przewagę w pierwszej podróży .
Bitwa trwała , z wzlotów i upadków , a całe popołudnie . Francuski statek, który poniósł pierwszą podróż wkrótce unieruchomione iSalamander pozostało zadanie zakończyć podczas Sage padł na innych dyskach .
O zachodzie słońca ,edukacja francuski nie pozostaje , że tlące wraków .
Zwycięska bitwa , jednak poświęcono Jean le Sage dismasted z niemal całkowitego Fryderyka Wilhelma . Dwóch francuskich korwet nawet nie muszą interweniować , ponieważkrawędź dużego pożaru szalała Fryderyka Wilhelma . Jego los został przypieczętowany .
Wielka fregata Marynarki Brandenburgia pozostajepamięć o tak potężnej jednostki nawet w warunkach silnego niższości i agresywnego kapitana poza wszelkie granice rozsądku . Połączenie , które zasłużony tytuł " Psa na morze .
" Dzień dobry wszystkim
Proszę o komentarz uczciwy Bardzo lubię sposób pracy chciałbym się nauczyć