Tomasz_D napisał:
W piątej klasie szkoły podstawowej dzieci sklejają bryły geometryczne na matematyce - wiele mógłbyś się od nich nauczyć.
No to też chodzi o określenie kształtu - kąty nachylenia płaszczyzn i takie tam. Można to robić na papierze, teoretycznie i w ogóle, a ja wolę empirycznie, nie jak piątoklasista, który ma rozrysowaną bryłę i tylko tnie i klei.
grzegorz75 napisał: (...) wyciąć poprawnie prostokąt narysowany wcześniej przez projektanta (...) Odnoszę wrażenie , że nie wiesz co to jest linijka . Używasz do cięcia nożyka ? (..) Skad Ty bierzesz tą tekturę ? Trzymam zwykłe pudełko po butach i innym ryżu i ona tak nie wyglada . Twoja prezentuje sie jak rozklejone i rozprostowane środki rolek od papieru toaletowego (..) powinieneś w któryś ze sposobów zaimpregnować powierzchnię (...) Po pomalowaniu farbką , uwidacznia to się jeszcze bardziej (...)
i
(...) Jaxa , pamiętaj , relacje w których są "zadymy " mają zawsze lepszą oglądalność . :laugh: :)
Mój kuter jest budowany
w oparciu o plany, a nie z planów, które z resztą rysuje nasz kolega Bartes.
Wiem co to linijka (używam szklanej listwy), problem mam raczej z ekierką, ale to mi aż tak nie przeszkadza.
Skąd biorę tekturę? Ano ze sklepu dla plastyków, ale wspieram się innymi rodzajami papieru - okładki bloków, kartony, kalka kreślarska (lico blachy ocynkowanej np.) i takie tam - na razie papieru toaletowego, ani rolek od niego nie używałem.
Co do impregnacji, to noszę się z zamiarem polakierowania akrylem pokładu i nadbudówek, ale ich jeszcze nie skończyłem, więc... a za resztę informacji bardzo dziękuję. Nie chodzi mi o oglądalność, ale o konstruktywne uwagi, których i Ty parę mi udzieliłeś - dziękuję.
Orwid, dzięki za wsparcie
Cała ta zadyma związana jest z przedwczesną publikacją zdjęć z obecnego etapu prac, do której sprowokował mnie jeden z kogowiczów i mam nadzieję, że po ukończeniu ich efekt będzie lepszy niż to o czym teraz tu gadamy.
Niepotrzebnie dodajemy ilość komentarzy ;)