Strona 13 z 16
O:San Martin
: 07 maja 2010, 15:56
autor: Mirek77
O:San Martin
: 10 maja 2010, 20:34
autor: Mirek77
Pierwszy talrep zawiązany.Oto mój sposób:
Oklejam jufers.
Docinam na odpowiednią długość.
Docinam wantę na odpowiednią długość .
Doklejam jufers do wanty,okręcam łączenie czarną nicią i wiążę tarlep.
Pozdrawiam:)
O:San Martin
: 10 maja 2010, 21:04
autor: oksal
myszor napisał:
Widzisz Mirku umiesz , tylko się pieścisz . Jestem pod wrażeniem . Świetnie :)
Andrzej masz rację, burty Mirek wypieścił. Moje przy tych bledną. W następnym sobie też popieszczę;)
O:San Martin
: 10 maja 2010, 21:19
autor: myszor
Mireczku , cwana Bestia z Ciebie ! Fajnie to wymyśliłeś :) Uczysz się szybko .
O:San Martin
: 10 maja 2010, 21:47
autor: Mirek77
Andrzej tą metodę mogę polecić.Jest szybsza niż wiązanie jufersa bezpośrednio do wanty i łatwiej uchwycić równą linię wszystkich jufersów.Oczywiście to jest moje zdanie i nie wszyscy mogą się z tym zgadzać.
O:San Martin
: 11 maja 2010, 19:09
autor: Mirek77
Troszkę dzisiaj sobie poprządłem.Całkiem sprawnie to idzie.
Mam pytanie:Jak to w końcu jest z tymi wyblinkami?Mają być w tym samym kolorze co wanty,czy mogą być naturalne?
O:San Martin
: 11 maja 2010, 23:03
autor: Karrex
Właśnie przeglądając neta wpadłem na krótką relację z budowy
San Martina, może Ci się przyda.
O:San Martin
: 11 maja 2010, 23:14
autor: oksal
Mirek77 napisał:
Mam pytanie:Jak to w końcu jest z tymi wyblinkami?Mają być w tym samym kolorze co wanty,czy mogą być naturalne?
Tu masz fotke z rzeczywistego zaglowca- replika HMB Endeavour.
Zaś resztę ciekawych zdjęć zobaczyć można tu
http://gallery.shipmodeling.ru/main.php?g2_itemId=29194
O:San Martin
: 21 maja 2010, 18:48
autor: Mirek77
O:San Martin
: 24 maja 2010, 16:58
autor: Mirek77