Koga to strona miłośników modelarstwa szkutniczego. Znajdziesz tu wszystko, co jest Ci potrzebne do zbudowania modelu od podstaw. Pochwal się swoją pracą, zapytaj o opinię naszą społeczność, wymień się doświadczeniami. Jak znajdziesz chwilę - spotkaj się z nami w realu albo na shoutboxie. Serdecznie zapraszamy.

"Fale" na wyciętych z papieru częściach statku.

Pierwsze kroki w modelarstwie szkutniczym

"Fale" na wyciętych z papieru częściach statku.

Postprzez Matejlipton » 18 Maj 2017, 20:51

Witam gdy naklejam na tekturę wycięte z papieru części statku to występują takie fale od kleju ,jaki klej najlepiej użyć żeby tak papier nie robił się wilgotny?
Awatar użytkownika
Matejlipton
 
Posty: 15
Rejestracja: 08 Kwi 2015, 11:34
Miejscowość: Rzeszów

 

Re: "Fale" na wyciętych z papieru częściach statku.

Postprzez Virs » 18 Maj 2017, 21:04

Polecam kleje które nie są na bazie wody, mianowicie butapren na przykład bezbarwny z firmy na P a na X się kończącej. :D
Virs
 
Posty: 8
Rejestracja: 28 Lut 2016, 18:30
Miejscowość: Poznań

 

Re: "Fale" na wyciętych z papieru częściach statku.

Postprzez Phill » 19 Maj 2017, 07:36

Ja używam kleju polimerowego (przezroczystego) - zwykle jest w plastikowych, pomarańczowych butelkach. Trzeba go tylko równo rozprowadzić, aby nie zostały bańki powietrza, albo kleju (polecam szpachelkę).
Awatar użytkownika
Phill
 
Posty: 2
Rejestracja: 12 Kwi 2017, 15:01
Miejscowość: Tokarnia

 


Wróć do Stępka - czyli forum dla początkujących

Użytkownicy On-line

6 użytkowników i 437 gości online
cheap viagra canadian pharmacy buy viagra online uk no prescription cheap viagra online australia
womens viagra online
buy viagra for women uk sale of viagra tablets viagra med from canada