Santisima Trinidad by Martin

Opisy budowy jednostek żaglowych
Awatar użytkownika
Martin
Posty: 32
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

Santisima Trinidad by Martin

Post autor: Martin »

Witam wszystkich bardzo nieśmiało.
Jestem kompletnym amatorem, męcze Santisime i bardzo proszę o wyrozumiałość dla mojej niewiedzy w temacie szkutnictwa.

oto stan mojej ST na chwilę obecną

na jednym ze zdjęć widoczna jest strzałeczka, w tym miejscu DeA nakazuje wstawić schody, trochę to bez sensu, bo blokowane są one przez poręcz schodów na niższy pokład. Czy to aby napewno tak ma być?
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
GrzesiekD
Posty: 197
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Santisima Trinidad by Martin

Post autor: GrzesiekD »

Martinie - Początek niezły... jeśli masz zdjęcia z wcześniejszych etapów budowy to chętnie obejrzymy.
No i oczywiście jakieś zbliżonko na pokład proszę :)
Co do schodów - Santisima to nie moja bajka:lol:
Pozdrawiam
Grzesiek

Człowiek sam sobie nakłada ograniczenia.
Awatar użytkownika
Emilius
Posty: 417
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Santisima Trinidad by Martin

Post autor: Emilius »

W zasadzie masz rację, poręcz może blokować, zalecałbym ewentualnie zrobić schodki o większym kącie, gdyż te poprzez luk nie były głównymi komunikacyjnymi. W jednym z opracować widziałem także iż chody odwrócone były nie w kierunku burty ale w stronę dziobu i rufy.Sądzę , ze w związku z tym nie popełni się fałszu, gdyż plany Santisimy zarówno te na podstawie których OcRe wypuszcza model jak i tych o których mówię opracowywali sami hiszpanie, a skoro oni nie są zgodni, nie będę ich godził w tej kwestii. :)
[img]http://koga.net.pl/images/old_forum/dawaćfoty.jpg[/img]
Obrazek
Sail Ho!
Emil

W stoczni Santisima Trinidad
www.Santisima Trinidad.jun.pl
Awatar użytkownika
Martin
Posty: 32
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56

O:Santisima Trinidad by Martin

Post autor: Martin »