Czasu ostatnio niewiele a i robota wymagająca tysiąca pomiarów, to postęp marny
 Kończę powoli jedną stronę poszycia wewnętrznego nadburci. Zdjęć niewiele, chciałem tylko pokazać, że coś się dzieje
 Kończę powoli jedną stronę poszycia wewnętrznego nadburci. Zdjęć niewiele, chciałem tylko pokazać, że coś się dzieje 
 
						
										
				 
						
										
				 
						
										
				 
						
										
				 Kończę powoli jedną stronę poszycia wewnętrznego nadburci. Zdjęć niewiele, chciałem tylko pokazać, że coś się dzieje
 Kończę powoli jedną stronę poszycia wewnętrznego nadburci. Zdjęć niewiele, chciałem tylko pokazać, że coś się dzieje 
Post autor: Kapitansio »
Kapitansio pisze:...Widzę, że używasz Patex. Ja też. To dobry klej. Jednak przy częstym i długim kontakcie z nim twardnieje mi skóra na opuszkach palców, szczególnie kciuków i wskazujących. W konsekwencji, jak nie zrobię przerwy kilkudniowej i nie stosuję kremów - skóra zaczyna pękać i robią się drobne rany. Wtedy też muszę przerwać prace z klejem....
Kapitansio
Kapitansio pisze:Nie mogę się nadziwić jak ci to idzie. Wspaniała wiedza teoretyczna i jeszcze większe umiejętności. Gratulacje
 Jak pomyślę o galionie, rzeźbach i sznurkach na tym okręcie to ogarnia mnie trochę przerażenie
  Jak pomyślę o galionie, rzeźbach i sznurkach na tym okręcie to ogarnia mnie trochę przerażenie   
 Kapitansio pisze:Pytanie to: Jak mocowałeś stępkę do szkieletu? Na klej tylko czy też dawałeś kołki?
ralfee3 pisze:Oprócz książki z serii Anatomy of The Ship i kilkudziesięciu fotek nie mam nic.
ralfee3 pisze:To dobry klej. Jednak przy częstym i długim kontakcie z nim twardnieje mi skóra na opuszkach palców
Post autor: Kapitansio »
 
 
 taki ruchomy pokładnik o zmiennej długości.  Ponieważ przyszedł czas na przyklejenie ostatnich listew poszycia wewnętrznego, trzeba było wypoziomować pokładniki i wyznaczyć ich położenie na przeciwległej burcie.
 taki ruchomy pokładnik o zmiennej długości.  Ponieważ przyszedł czas na przyklejenie ostatnich listew poszycia wewnętrznego, trzeba było wypoziomować pokładniki i wyznaczyć ich położenie na przeciwległej burcie.Post autor: Kapitansio »