HMS Harvey 1:96

Pierwsze kroki w modelarstwie szkutniczym
Awatar użytkownika
Cobran
Posty: 0
Rejestracja: 21 lut 2017, 17:46

HMS Harvey 1:96

Post autor: Cobran »

Witam,
na początku chciałem zaznaczyć że jestem początkującym modelarzem.

Swoją przygodę z modelami (ponownie) chce zacząć tym razem od modelu HMS Harvey w skali 1:96.
Ten drewniany model zakupiłem na Ali Express i niedawno do mnie doszedł.
W środku znajduje się taki zestaw:

img_20200129_114529.jpg


W pierwszej kolejności powycinałem elementy szkieletu, złożyłem i nałożyłem pokład.

img_20200129_115359.jpg


img_20200129_120106.jpg


img_20200129_120121.jpg


img_20200129_120800.jpg


Czy przed sklejeniem powinienem malować elementy które będą widoczne takie jak na przykład pokład bądź poszycie czy malujemy wszystko po sklejeniu?
Pozdrawiam.
Maciej.

W stoczni : Dżonka
Awatar użytkownika
Borek
Posty: 379
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:56
Lokalizacja: {"name":"Polska Wroc\u0142aw","desc":"","lat":"","lng":""}

Re: HMS Harvey 1:96

Post autor: Borek »

Czym konkretnie chcesz malować? Pokład, poszycie po sklejeniu. Elementy wyposażenia pokładu przed naklejeniem na pokład.
Pozdrawiam serdecznie Piotr
Awatar użytkownika
TomekA
Posty: 386
Rejestracja: 03 paź 2011, 04:04

Re: HMS Harvey 1:96

Post autor: TomekA »

Cobran pisze:Witam,
na początku chciałem zaznaczyć że jestem początkującym modelarzem...
...W pierwszej kolejności powycinałem elementy szkieletu, złożyłem i nałożyłem pokład.
...Czy przed sklejeniem powinienem malować elementy które będą widoczne takie jak na przykład pokład bądź poszycie czy malujemy wszystko po sklejeniu?