Witajcie Szkutnicy
- mirek
Witajcie Szkutnicy
Z tego rozpędu zaponialem się przywitać, myślę że mi wybaczycie i przygarniecie do swego grona . Nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale chętnie podzielę się swoją wiedzą i mam nadzieję że, też wspomożecie w razie potrzeby
Pozdrawiam Mirek Rybus
- RomekS
- Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}
Re: Witajcie Szkutnicy
Witaj Mirku,
Dzieki za adres sklepu w Lodzi.
Chyba skorzystam z gotowych bloczkow i jufersow....
Chociaz .....
A forum jest "takie kameralne" mysle ze bedziesz dobrze sie czul.
Sorry Radek , ze pierwszy wybiegam "przed orkiestre" ale wiem co to sesja.
U mnie jutro zona ma obrone pracy. :ohmy:
Ja tez jade na obrony swoich dyplomantow (ale bede sluchal, ) :laugh:: .....
Tak ze Mirku czuj sie jak u siebie w domu.
Ja tez nie mam doswiadczenia ale szybko je zdobywam dzieki Kolezance i Kolegom z Forum :laugh:: :laugh::
Dzieki za adres sklepu w Lodzi.
Chyba skorzystam z gotowych bloczkow i jufersow....
Chociaz .....
A forum jest "takie kameralne" mysle ze bedziesz dobrze sie czul.
Sorry Radek , ze pierwszy wybiegam "przed orkiestre" ale wiem co to sesja.
U mnie jutro zona ma obrone pracy. :ohmy:
Ja tez jade na obrony swoich dyplomantow (ale bede sluchal, ) :laugh:: .....
Tak ze Mirku czuj sie jak u siebie w domu.
Ja tez nie mam doswiadczenia ale szybko je zdobywam dzieki Kolezance i Kolegom z Forum :laugh:: :laugh::
- stefan
I ja tez witam Cie serdecznie, jak z tego forum wynika, to wszyscy jestesmy poczatkujacy, i napweno nawzajem sobie pomozemy :)
Czy masz aktualnie cos na warsztacie?...
Witam wszystkich szkutnikow
Dzięki za miłe przywitanie , myślę że , będę się tu czół jak w domu a raczej jak ryba w wodzie
[b]Czy masz aktualnie cos na warsztacie?... [/b Pyta Stefan !
Tak mam, oczywiście coś w miarę możliwości sobie dłubię pomimo choroby. Kończę szalupę z Bounty /www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?t=11520&sid=e3b8ad751a23cf70ef41fd6b3cdfd8b5