Koga to strona miłośników modelarstwa szkutniczego. Znajdziesz tu wszystko, co jest Ci potrzebne do zbudowania modelu od podstaw. Pochwal się swoją pracą, zapytaj o opinię naszą społeczność, wymień się doświadczeniami. Jak znajdziesz chwilę - spotkaj się z nami w realu albo na shoutboxie. Serdecznie zapraszamy.

Witam seardecznie

Witaj nowy kadecie. Wszyscy użytkownicy Kogi Cię serdecznie witają. Cieszymy, że do nas zawitałaś/eś, jednak prosimy o przedstawienie się w kilku słowach.

Witam seardecznie

Postprzez Mostrom » 08 Mar 2007, 15:06

Witam wszystkich modelarzy. Nazywam się Jacek, jestem z Warszawy. Lubie sklejać modele, ale niestety nie mam dużego doświadczenia:( Mam nadzieję, że będzie nam się miło rozmawiało.
Mostrom

Odp:Witam seardecznie

Postprzez JurekBin » 08 Mar 2007, 15:48

No my też Cię witamy :)
i mamy nadzieję że się będzie nam dobrze współpracowało.
Nie martw się brakiem doświadczenia... każdy kiedyś je nabywa. Czytaj i czytaj i się połapiesz!

Lubisz sklejać modele... jakie?
Awatar użytkownika
JurekBin

Miejscowość: Wiedeń

Postprzez Mostrom » 09 Mar 2007, 20:08

Drewniane modele statków. W tej chwili robie model zaprojektowany przeze mnie. Będzie to bardziej taki bryg. Niestety nie mam aparatu, żeby porobić zdjęcia. Narazie mam tylko plany. Będę potrzebował wszystkich materiałów i narzędzi, ponieważ dopiero zaczynam. Szeczerze mówiąc znalazłem tą stronę szukając tego jak się mocuje wręgi w momencie podwyższania sie krawędzi kadłuba. I tak się wszystko zaczęło :blush: Nigdy nie robiłem żadnego statku, więc nie znam pewnych metod używanych przez Was. Np. Jak giąć deski.
Mostrom

Postprzez JurekBin » 09 Mar 2007, 20:13

2 sprawy...
1. jak chcesz edytować swój post... to klknij Edycja, nie musisz pisać nowego posta.
2. Popatrz i poczytaj sobie relacje z budów Karl u. Marie, tam jest sporo informacji jak ruszać od początku. A generalnie się poakzuj i się pytaj.

Jurek
Awatar użytkownika
JurekBin

Miejscowość: Wiedeń