|
|
|
|
KHOT - jakiś dziwny zwierz...
7 posty(ów)
• Strona 1 z 1
KHOT - jakiś dziwny zwierz...
3.
2.
1.
Zaczynamy przywitanie :P
Nazywam się Grzegorz Florjańczyk, mam 25 lat, mieszkam w Poznaniu. Pracuję, studiuję zaocznie chemię, więc na modelarstwo niestety czasu nie za wiele, mimo tego staram się każdą wolną chwilę spędzać przy modelach. Mówią, że modelarstwo jest domeną cierpliwych i niestety u mnie inne zajęcia wymuszają wprowadzanie tego w życie. Główne tematy, które stanowią trzon moich zainteresowań (poza modelarstwem), to przede wszystkim:
Komputery i wszystko co z nimi związane. Od sprzętu, po software, chociaż szczególne miejsce zajmuje u mnie wszystko, co związane jest z modyfikacją wyglądu, funkcjonalności systemu.
Samochody - wieloletni, (w swoim mniemaniu) dobry kierowca, urodzony petrolhead. Uwielbiam jeździć, zwłaszcza sam w nocy, nie szybko, dla samej przyjemności z jazdy.
Fotografia - amatorska, trochę pstrykam zdjęć, może nie są one idealnie technicznie, nie mniej jednak sprawia mi to dużo frajdy...

2.
1.
Zaczynamy przywitanie :P
Nazywam się Grzegorz Florjańczyk, mam 25 lat, mieszkam w Poznaniu. Pracuję, studiuję zaocznie chemię, więc na modelarstwo niestety czasu nie za wiele, mimo tego staram się każdą wolną chwilę spędzać przy modelach. Mówią, że modelarstwo jest domeną cierpliwych i niestety u mnie inne zajęcia wymuszają wprowadzanie tego w życie. Główne tematy, które stanowią trzon moich zainteresowań (poza modelarstwem), to przede wszystkim:
Komputery i wszystko co z nimi związane. Od sprzętu, po software, chociaż szczególne miejsce zajmuje u mnie wszystko, co związane jest z modyfikacją wyglądu, funkcjonalności systemu.
Samochody - wieloletni, (w swoim mniemaniu) dobry kierowca, urodzony petrolhead. Uwielbiam jeździć, zwłaszcza sam w nocy, nie szybko, dla samej przyjemności z jazdy.
Fotografia - amatorska, trochę pstrykam zdjęć, może nie są one idealnie technicznie, nie mniej jednak sprawia mi to dużo frajdy...

-

KHOT - Posty: 25