HMS Beagle

Relacje z budowy tych jednostek
emilc78
Posty: 8
Rejestracja: 24 maja 2017, 12:27

HMS Beagle

Post autor: emilc78 »

Po ukończeniu Colina (trochę się wstydzę efektu końcowego) przygotowuję się do budowy HMS Beagle 1:60 Occre. Po rozpakowaniu wydawałoby się, że tak jak czytałem w recenzjach modelu - wszystko ok, sporo planów i szczegółowych informacji, fajnie posegregowane elementy dodatkowe itp, a do tego jeszcze klipy instrukcjami na dobrze znanym portalu. Radość jednak nie trwała długo - planki do pokładu (z założenia 0,6mm x 5mm) mają czasami szerokość od 4mm do 7mm na jednej, a w instrukcji na początek dwie poważne sprawy, które mnie zastanawiają.

IMG_1442.jpg

IMG_1443.jpg


Pytanie do doświadczonych kolegów - Czy planking wykonany w taki sposób jest prawidłowy? Czytałem na temat zwężania planek i stosowania "stealersów", ale niestety jestem zupełnie zielony w temacie.

Help me Obi Wan, you're my only hope!
Awatar użytkownika
TomekA
Posty: 386
Rejestracja: 03 paź 2011, 04:04

Re: HMS Beagle

Post autor: TomekA »

He, he! :D
Tak oplankowany kadlub spowodowalby, ze okret zatonalby w oka mgnieniu - wszak widoczne sa duze dziury w poszyciu!
Piszesz, ze czytales o "zwezaniu planek i uzywaniu stealers'ow", wiec powinienes rozumiec caly proces. Czego wiec konkretnie nie kumasz? Moze moglbym Ci twe watpliwosci jakos wytlumaczyc?
Awatar użytkownika
TomekA
Posty: 386
Rejestracja: 03 paź 2011, 04:04

Re: HMS Beagle

Post autor: TomekA »

hscx pisze:https://www.youtube.com/watch?v=rRXzmxJrU54
https://www.youtube.com/watch?v=3Ks1B_e5BoI


Ja swoje, a oni swoje...!
Czy ktos widzial gdziekolwiek tak poszyty kadlub jakiegos zaglowca?
Awatar użytkownika
Dziecko
Posty: 5
Rejestracja: 04 lip 2017, 10:33
Lokalizacja: {"name":"Polska starogard gda\u0144ski","desc":"","lat":"","lng":""}

Re: HMS Beagle

Post autor: Dziecko »