Czarna Perła Hachette

Relacje z budowy tych jednostek
Awatar użytkownika
Pallantides
Posty: 1
Rejestracja: 31 lip 2011, 18:17

Czarna Perła Hachette

Post autor: Pallantides »

Witam


Jestem początkującym modelarzem więc zaprenumerowałem ten model tej firmy by móc sie nauczyć składać modele z drewna może to nie jest budowanie od podstaw ale jak dla mnie model początkujący. kleiłem modele papierowe i plastikowe trochę modelarstwa więc liznąłem. Model jak do tej pory idzie mi poprawnie bez kłopotów opierając się trochę o instrukcje i trochę o forum. Dotarłem do etapu dla mnie ciężkiego i niezrozumiałego częściowo - poszycie kadłuba. Nigdy tego nie robiłem jedynie co oglądałem filmiki na youtube po angielsku ale tam modelarze mięli inne modele inaczej zaczynali z poszywaniem. Od czego zacząć?? Co zrobić?? Potrzebuje waszej pomocy by zrobić prawdziwe poszycie a nie jak w instrukcji żart faktem jest że model posiada dwa poszycia ale na tym etapie chcę się nauczyć prawidłowego poszywania kadłuba deseczkami tak bym nie miał kłopotów w innych modelach. Dlatego proszę was o pomoc.

Pozdrawiam serdecznie
Marek
Załączniki
Instrukcyjny żart...
Instrukcyjny żart...
2 (1).jpg (29.45 KiB) Przejrzano 9525 razy
Awatar użytkownika
Pallantides
Posty: 1
Rejestracja: 31 lip 2011, 18:17

Re: Czarna Perła Hachette

Post autor: Pallantides »

Witajcie

Posyłam zdjęcia z obecnego statusu składania :D

Pozdrawiam
Marek
Załączniki
Deseczka poszycia pierwszego ma wymiary 1x6x248 rodzaj deseczki lipa.
Deseczka poszycia pierwszego ma wymiary 1x6x248 rodzaj deseczki lipa.
IMG_3785 (1)sd.JPG (13.27 KiB) Przejrzano 9522 razy
Awatar użytkownika
Pallantides
Posty: 1
Rejestracja: 31 lip 2011, 18:17

Re: Czarna Perła Hachette

Post autor: Pallantides »

Kolejne zdjęcia z przebiegu prac ;)
Załączniki