Holownik CENTAUR II

Relacje z budowy tych jednostek
Awatar użytkownika
Optimusprime1977
Posty: 0
Rejestracja: 24 lut 2013, 18:45

Holownik CENTAUR II

Post autor: Optimusprime1977 »

Witam wszystkich. Zgodnie z tym co napisałem w dziale "Przywitalnia". W grudniu zeszłego roku nabyłem plany holownika CENTAUR II od współforowicza ROMANOVA. Planuję go wykonać jako model RC z zachowaniem maksymalnie wiernej kopii i dużej ilości szczegółów. Statek będzie w skali 1:25. Kadłub bedzie wykonany z laminatu. Nie wiem czy będę robił kopyto czy tak jak poprzedni mój model ( nie był pokazywany na żadnym forum ) szkielet z PCV spienionego 5 mm i oklejony listewkami z HIPSa 1 mm i dopiero zalaminowany.
Tu pytanie do bardziej doświadczonych modelarzy. Co radzicie?

Wymiary modelu:
długość: 1212 mm
szerokość: 420 mm

Z powodu braku miejsca zabrałem się za wykonywanie drobnicy która jest na pokładzie jak również sterówki.

Przepraszam za jakość zdjęć. jestem kompletnym amatorem w tej dziedzinie.
Załączniki
DSC02091.jpg
DSC02091.jpg (51.06 KiB) Przejrzano 8824 razy
Zdjęcie z przed ( wyprostowania ) poprawy siłownika hamulca.
Zdjęcie z przed ( wyprostowania ) poprawy siłownika hamulca.
DSC02090.jpg (64.04 KiB) Przejrzano 8824 razy
DSC02092.jpg
DSC02092.jpg (63 KiB) Przejrzano 8824 razy
DSC02094.jpg
DSC02094.jpg (38.51 KiB) Przejrzano 8824 razy
DSC02101.jpg
DSC02101.jpg (46.01 KiB) Przejrzano 8824 razy
Awatar użytkownika
jeskom
Posty: 269
Rejestracja: 26 paź 2011, 23:07

Re: Holownik CENTAUR II

Post autor: jeskom »