Free!Ship, jak to ugryźć ;)

W tym miejscu potykamy się o projektowanie modeli żaglowców - i te na kartce i te tworzone komputerowo
Awatar użytkownika
krzysztof
Posty: 972
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: krzysztof »

Pytanie, kto ma instrukcję posługiwania sie suwakiem. Kiedś miałem specjalną książeczkę. Mam kilka suwaków, nawt jeden specjalistyczny (dla elektryka). Chetnie by się czlowiek cofnął w erę, no może nie kamienia, ale dla obliczeń juz blisko.
pozdrawiam Krzysztof

krzysztof.t.wasilewski@wp.pl
Awatar użytkownika
RomekS
Posty: 3205
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55
Lokalizacja: {"name":"Polska Toru\u0144","desc":"","lat":"","lng":""}

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: RomekS »

Tez mam suwak. :) :)
A w szkole sredniej .... to byly czasy,
liczylismy tym zadania z elektrotechniki.
Co do instrukcji to ostatnio widzialem cos w Inecie.
Sprawdze w pracy moze mam zgrane.
Awatar użytkownika
Ar2r
Posty: 109
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: Ar2r »

Suwak? Nieee
Aż taka starowinka to ja nie jestem.
W średniej potrzebne było jakieś liczydło, to zafundowałem sobie chyba pierwszy polski kalkulator kieszonkowy. Nazywał się Brda 12U i gdyby nie mechaniczne uszkodzenie ledów (tak, tak, piękny i koszmarnie energochłonny wyświetlacz na czerwonych LED), to działałby do dzisiaj.
Awatar użytkownika
Zbyszek
Posty: 968
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: Zbyszek »

Jarek wszystko ładnie, tylko dokładniej. Jeszcze pytanko do kolegów, może ktoś zna na tyle angielski żeby dokonac przetłymaczenia pliku z polskim meni, zaczolem ale utknolem. Niestety nie ten poziom wiedzy.
Pozdrawiam!!!
Awatar użytkownika
jerry_bee
Posty: 922
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: jerry_bee »

w weekend będzie drugie podejście do hanzy, więc spróbuję opisać to, co do tej pory ominąłem ;) chociaż sam poruszam się w tym programie po omacku. na przykład moje kolejne podejście wzięło się stąd, że poprzednio myślałem, że dziób i rufę po prostu dokleję. teraz wiem, że to bez sensu, wstawię od razu cały kadłub.
--------------------------
pozdrawiam, jerry_bee
Awatar użytkownika
jerry_bee
Posty: 922
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: jerry_bee »

z inicjatywy Zbyszka i Jurka powstała pierwsza przymiarka do stworzenia polskiej wersji językowej programu Free!Ship. plik jest do pobrania w nowym dziale naszej plikowni, tutaj.
żeby uniknąć chaosu w przygotowaniu tłumaczeń, proponuję wybrać (może być losowo ;)) jednego z nas do kontroli poprawności i wprowadzania kolejnych tłumaczeń.

ponadto proponuję, żeby do tego katalogu wstawiać wszystkie materiały związane z rysowaniem na ekranie, proszę wgrywać pliki typu ZIP. zaraz wstawię tam swoje pliki związane z hanzą (choć nie jest to ostateczna wersja).
--------------------------
pozdrawiam, jerry_bee
Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 194
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: Piotrek »

Piotrek
_________________________________
w stoczni: Karl und Marie (scratch)
w stoczni: Flying Fish (kit)
w przygotowaniu: ORP "Orzeł" (III)
Awatar użytkownika
krzysztof
Posty: 972
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: krzysztof »

Dzięki Piotrze, w chwilach zimowych powrócimy do liczydła ręcznego
pozdrawiam Krzysztof

krzysztof.t.wasilewski@wp.pl
Awatar użytkownika
Zbyszek
Posty: 968
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: Zbyszek »

Wrzucam fotkę kadłuba Speedyego zrobionego w tym programie.


Obrazek
Pozdrawiam!!!
Awatar użytkownika
jerry_bee
Posty: 922
Rejestracja: 04 gru 2010, 21:55

Odp:Free!Ship, jak to ugryźć ;)

Post autor: jerry_bee »

no proszę, model pierwsza klasa. Zbyszek, wygeneruj teraz linie teoretyczne i zobacz jak się mają do planów.
--------------------------
pozdrawiam, jerry_bee
ODPOWIEDZ