Koga to strona miłośników modelarstwa szkutniczego. Znajdziesz tu wszystko, co jest Ci potrzebne do zbudowania modelu od podstaw. Pochwal się swoją pracą, zapytaj o opinię naszą społeczność, wymień się doświadczeniami. Jak znajdziesz chwilę - spotkaj się z nami w realu albo na shoutboxie. Serdecznie zapraszamy.

Wyszukiwarka znalazła 616 wyniki(ów)

Wróć do zaawansowanego wyszukiwania

Re: francuski okret 74-dzialowy 1780r. wg. J. Boudriot'a

Eeee no to jak juz masz czesc sprzetu to pewnie. Dzialaj. Fajna sprawa.
Trzymam kciuki i czekam w takim razie na efekty :lol:

Pozdrawiam
Mateusz
przez mati
04 Paź 2019, 13:15
 
Forum: Stocznia - Statki i Okręty
Temat: francuski okret 74-dzialowy 1780r. wg. J. Boudriot'a
Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 15283

Re: francuski okret 74-dzialowy 1780r. wg. J. Boudriot'a

Fair enough :lol: :lol: Co prawda pewnie zbyt inwazyjna byla by metoda ich usuwania na obecnym etapie... wiec za kilka/nascie lat same pokryja sie patyna :D No chyba ze je pedzelkiem lizniesz acetonem i potem jakims Brass Black (np. Birchwood Casey) Co do blaszek fototrawionych... nie wiem czy na je...
przez mati
03 Paź 2019, 20:28
 
Forum: Stocznia - Statki i Okręty
Temat: francuski okret 74-dzialowy 1780r. wg. J. Boudriot'a
Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 15283

Re: francuski okret 74-dzialowy 1780r. wg. J. Boudriot'a

Czesc!

Tomku to, ze model piekny to wiadomo :) nie trzeba tego nawet pisac :shock: :lol:
Ale... mam pytanie...
Dlaczego nie zdecydowales sie na poczernienie luf dzial?
Wszystkie masz w mosieznym kolorze... :roll:
Kolor odlewu prawdziwych byl zdecydowanie ciemniejszy...

Pozdrawiam
Mateusz
przez mati
03 Paź 2019, 18:49
 
Forum: Stocznia - Statki i Okręty
Temat: francuski okret 74-dzialowy 1780r. wg. J. Boudriot'a
Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 15283

Re: formatka prostej sklejki - droga przez mękę.

Columbus... a moze odpusc sklejke i uzyj formatek MDF. Beda idealnie proste... wytniesz, oszlifujesz bez problemu, a i jak bedziesz cial laserem to tez nie bedzie problemu. Pomysl nad tym rozwiazaniem. Formatki MDF mozna nabyc w roznych grubosciach i rozmiarach. Na pewno cos znajdziesz, co bedzie od...
przez mati
25 Wrz 2019, 00:24
 
Forum: Hyde Park
Temat: formatka prostej sklejki - droga przez mękę.
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1003

Re: projekt Wodnik

Witam, Jesli moge zabrac glos w temacie Proteusza :) Fakt plaskorzezba wyglada swietnie. Wprost idealnie na lustro rufy. Jednak... jesli oczywiscie moge przylaczyc sie do opinii, podobnie jak Mirek uwazam ze te foki wylegujace sie na plazy miedzy muszlami troche popsuja efekt. Fajnie wyglada... ale ...
przez mati
10 Maj 2019, 22:54
 
Forum: Projektowanie
Temat: projekt Wodnik
Odpowiedzi: 33
Wyświetleń: 6055

Re: projekt Wodnik

Witam :)

Ja rowniez zacieram rece co do planow Wodnika :twisted: :twisted:

Mozesz juz mnie wpisac na liste, bo biore w ciemno.

Opracowanie zapowiada sie znakomicie!! 8-) 8-)

Podrawiam
Mateusz
przez mati
07 Maj 2019, 22:06
 
Forum: Projektowanie
Temat: projekt Wodnik
Odpowiedzi: 33
Wyświetleń: 6055

Re: Papegojan 1:48

Czesc :D Dziekuje za dobre "slowo". Sam chcialbym wiedziec kiedy sie zreaktywuje z praca przy modelu i relacja. Jesli sa tu jeszcze tacy, ktorzy tego oczekuja to moge zapewnic, ze prace przy modelu na pewno beda kontynuowane. Model jest w na tyle zaawansowanym stadium, ze bylo by wielka st...
przez mati
17 Kwi 2019, 13:11
 
Forum: Stocznia - Żaglowce
Temat: Papegojan 1:48
Odpowiedzi: 385
Wyświetleń: 192891

Re: Papegojan 1:48

Czesc, Dziekuje Panie Mirku za pochwalke :P Niestety moja relacja bardzo sie zakurzyla, ale ostatnimi czasy byly inne priorytety a i ciagle wyjazdy nie pomagaja. Ale mam nadzieje wkrotce sie zreaktywaowac :lol: Milo widziec, ze ktos inny tez sie podejmie pracy na tym modelem. Witek... jak bys mial j...
przez mati
17 Kwi 2019, 00:03
 
Forum: Stocznia - Modele kartonowe i fornirowe
Temat: Papegojan 1:48
Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 7750

Re: Klej na olej

Witam, Dodam do powyzszego... Zawsze mozesz nawiercic otwory w pokladzie w miejscu gdzie owe wyposazenie ma sie znajdowac... Jako element spajajacy wyposazenie z pokladem moze posluzyc drut lub mini kolek drewniany, ktory mocujesz w danym elemencie. Lekko zdrapany olej i koleczki/drut plus klej... n...
przez mati
06 Kwi 2019, 11:24
 
Forum: Często zadawane Pytania
Temat: Klej na olej
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1424

Re: HMS Bounty

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Piotrek... mistrzostwo!! Ja osobiscie moglbym sie gapic na te bloczki, linki i tym podobne godzinami! Nie sposob tego nie skomentowac bo jest REWELACJA!! Brawo! Wielkie brawo! A ze tak zapytam... linki krecisz z nitek syntetycznych czy bawelnianych? Pozdrawiam...
przez mati
29 Mar 2019, 13:43
 
Forum: Stocznia - Żaglowce
Temat: HMS Bounty
Odpowiedzi: 245
Wyświetleń: 82766
Następna

Wróć do zaawansowanego wyszukiwania

Użytkownicy On-line

2 użytkowników i 343 gości online